معرفی پروفیل فلنج ماستیکدار

معرفی پروفیل فلنج ماستیکدار

معرفی پروفیل فلنج ماستیک دار

قطعه پروفیل فلنج از نوع ماستیکدار به منظور اتصال دو کانال به یکدیگر به کار می رود. این محصول از روکش گالوانیزه بوده در دسته سیستم تاسیسات و اتصالات کانال قرار می گیرد. پروفیل فلنج گالوانیزه ماستیکدار در کلاس های فشار هوا و نیرو های وارده بر پایه استاندارد ساخت کانال SMACNS-HVAC و استاندار کانال هوا با ورق فولادی DW 144 که دو استاندارد جهانی هستند، تحت پوشش قرار می گیرد.

قطعات گالوانیزه اتصال کانال (فلنج) قطعاتی پیش ساخته هستند که نیاز پروژه به جوشکاری، رنگ و ضد زنگ را حذف می کنند و در نتیجه به میزان زیادی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می گردند. همچنین این قطعات ظاهر بسیار مناسبی دارند و به دلیل گالوانیزه بودن با جنس کانال نیز همخوانی دارند. طبق بررسی های به عمل آمده هزینه ی این نوع فلنج ها نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و کاملا با سیستم سنتی قابل رقابت می باشد.

 

 

پروفیل فلنج گالوانیزه ماستیکدار

.

پروفیل فلنج ماستیک دار چیست؟

قطعه های گالوانیزه متصل کننده کانال (فلنج) قطعه های از  پیش‌ساخته می باشد. در اتصالات کانال که با متصل نمودن به دهانه کانال، امکان اتصال دو کانال به همدیگر را به وجود می‌آورند. به استفاده از فلنج دیگر در پروژه ها نیازی به جوشکاری، رنگ و ضدزنگ را نمی باشد.

گوشه پروفیل فلنچ
گوشه پروفیل فلنچ

بررسی پروفیل فلنج

سایز پروفیل فلنج ماستیک دار برابر با 20 میلی متر بوده و دارای ضخامت 0.6  میلی متر می باشد. ساخت این قطعه توسط شرکت تولیدی راستین رابط صورت می گیرد. طول هر شاخه پروفیل برابر با 4 متر است. مواد اولیه به کار رفته در محصول از فولاد با روکش گالوانیزه گرم می باشد. این محصول دارای یک نوار ماستیک به عنوان هوا بند می باشد که در طول شیار فلنج تزریق شده است. از ویژگی پروفیل های برند CLINT VENTA می توان به شخصی سازی مواد اولیه استیل و آلومینیوم اشاره کرد. از این محصول در سیستم تاسیسات ساختمان ها یه کار می رود و از متعلقات نصب آن می توان به کلیپس و گوشه (کرنر) اشاره کرد.

 پروفیل فلنج

پروفیل فلنج  چیست ؟

از دیگر محصولاتی که در دسته پروفیل ماستیک دار، قرار می‌گیرند، پروفیل فلنج ماستیک دار یا پروفیل ماستیک دار فلنج کانال می‌باشد.قطعات گالوانیزه‌ای که متصل کننده کانال (فلنج) هستند، قطعه های از پیش‌ساخته و آماده می باشند که با متصل شدن به دهانه کانال، سبب اتصال دو کانال به یکدیگر می‌شوند.مزیت استفاده از پروفیل فلنج کانال، عدم نیاز به جوشکاری، رنگ و ضدزنگ در اجرای پروژه‌ها و ساخت سازه‌ها می باشد.

پروفیل فلنج ماستیک دار

از دیگر مزایای این پروفیل فلنج ماستیک دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالا
  • هوابندی و درزبندی مناسب و با‌کیفیت
  • دوام و طول عمر بالا
  • داشتن ظاهری زیبا و بدون جوش و درز و متناسب با ورق گالوانیزه کانال هوا
  • نصب ساده و آسان
  • صرفه‌جویی در زمان اجرا و هزینه (به‌گونه‌ای که با کاملا روش‌های سنتی قابل رقابت می‌باشد).
  • مناسب برای کانال هوا
  • داشتن کمترین نشتی و درز
  • عدم نیاز به جوشکاری
  • داشتن خاصیت ضد زنگ
  • داشتن وزن بسیار پایین

پروفیل فلنج ماستیک دار شاخه ای

پروفیل ماستیک دار، به صورت شاخه ای در بازار عرضه شده و به‌فروش می‌رسد. این پروفیل‌ها در سایز‌های 20، 30 و 40 میلیمتر و به طول شاخه 4 متر در دسترس قرار می‌گیرند.بنا بر درخواست کارفرما، این شاخه‌ها قابل برش و اجرا می‌باشند. برش بایستی از دقت بالایی برخوردار باشد.تراز کردن لبه کانال پروفیل با فلنج‌ها از طریق سوراخ‌هایی انجام می گیرد که در فلنج ها کار تعبیه شده است. نحوه اجرای این پروفیل‌ها دقیقا مشابه بسته شدن یک قاب عکس و تنظیم کردن گوشه های آن می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.